خانما سونو رشد رو از چند هفته میرن؟

۹ پاسخ

من دیروز رفتم ...۳۵هفته بودم...یکبارم ۳۸هفته میری

من چن وقت پیش رفتم دکتر توی هفته ی بیست ونهم بودم برام سنو رشد ننوشت کع برم انجام بدم بعدم نگفت که دوباره برم پیش خودم میتونم برم سنو رشد انجام بدم ؟ببینم وزن بچم چقده

من ۲۸هفته رفتم یکم اب دورش زیاده گفت حتما این هفته هم بدم یکی دیگهیه دونه هم ۳۲هفته اس

من 32 هفته رفتم

به من هفته ۳۰ گفت برم

من پایان ۲۶ رفتم. دکترم نوشته بود

از ۲۸هفته تا ۳۲

از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفتس

بهترین تایمش ۳۰ یا ۳۱ هفتس ولی دکترا معمولا میگن از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ☁️اَبرا☁️ مامان ☁️اَبرا☁️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان ارین ❤ عطرین مامان ارین ❤ عطرین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیلاونویان مامان نیلاونویان ۴ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری