من دیروز رفتم ...۳۵هفته بودم...یکبارم ۳۸هفته میری
من چن وقت پیش رفتم دکتر توی هفته ی بیست ونهم بودم برام سنو رشد ننوشت کع برم انجام بدم بعدم نگفت که دوباره برم پیش خودم میتونم برم سنو رشد انجام بدم ؟ببینم وزن بچم چقده
من ۲۸هفته رفتم یکم اب دورش زیاده گفت حتما این هفته هم بدم یکی دیگهیه دونه هم ۳۲هفته اس
من 32 هفته رفتم
به من هفته ۳۰ گفت برم
من پایان ۲۶ رفتم. دکترم نوشته بود
از ۲۸هفته تا ۳۲
از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفتس
بهترین تایمش ۳۰ یا ۳۱ هفتس ولی دکترا معمولا میگن از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.