برای جوش صورت چیکار کنمممم؟؟؟خیلی کلافه شدم

۵ پاسخ

برای هورمونه ولش کن.

من تا هفته تقریبا ۶ اینا خیلی جوش میزدم
ولی بعدش خوب شد مثل قبلم شدم

حتما قرارع دختر بیاری😃
اصولاً میگن کسی که دختر حاملس جوش میزنه
من پسر حاملم اصلا یدونه جوشم ندارم

کرم چایی سبز بگیر عالیه

منم خیلی جوش زدم ولی چاره ای نیست

سوال های مرتبط

مامان دیار ،پناه مامان دیار ،پناه ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری