مامانا اگه سرماخوردگی بگیریم جنین هم میگیره؟

۳ پاسخ

من اول بارداری دوبار گرفتم یکیش خیلی بد بود فقط تا میتونی دارو نخور خودش خوب بشه

نه انشاالله خدانگهدارتون باشه

ن بابا . من چنروز بود درگیرش بودم امروز خوبم 😩

سوال های مرتبط

مامان اِلارا💞 مامان اِلارا💞 ۴ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گل پسرام🦋 مامان گل پسرام🦋 هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری