خانوما کمر درد دارید تو این هفته ها؟

۸ پاسخ

یکی دو روزه درگیرش شدم شدیییید 😤

عزیزم الان همه نوع درد ها عادیه خخخ

من از اول داشتم هنوزم دارم

من که مردم از کمر درد حالا ی دو سه فته دیگه بیا جلو کم کم میفهمی کمردرد ب چی میگن😂

از دیشب درگیرش هستم

اره وقتی خیلی میشینم بین دوکِتفم دردمیگیره

خیلی زیاد. ب حدی. دار کشیدم مرگم بلندشم از بس درد میکن و حتما باید کمک بگیرم بلندشم. از درد فقط سمت راست دردمیکن

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی