علت داغ بودن کف دست و پای کودک ۱۰ ماهه

۳ پاسخ

اگ فقط احساس حرارت میکنی طبیعی عه ولی اگ خیلی داغی و گرما داره خب ببر دما بدنشو بگیر

دقیقا دختر منم همینجوریه
فک‌میکنم بخاطر دندونه دختر من داره دندون پنجم و شیشمشو درمیاره برای قبلیا فقط سرش یکم داغ میشد

همشون اینجورن

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی