"شاهان" یا "آریشاه" کدومش؟

۲۳ پاسخ

البته اسم شاهان خیلی زیاد شده همه پسرا انگار شاهان شدن😂

آریشاه

اریشاه

شاهان اسم رایجیه مثل محمد، ولی همچنان قشنگ و خوش لفظه
آریشاه کمتر میذارن ولی شکسته میشه مثلا آری صداش میکنن
در نهایت هردو زیباس و بسته ب سلیقه ی شما

آریشاه
شاه آریایی

جفتش قشنگه

آریشاه

شاهان

قطعا شاهان

انتخاب منو شوهرم 😂✋

من که شاهان انتخاب شد😍

معلومه که شاهان😍

شاهان

آریشاه اما ثبت احوال نمیزاره

آریشاه

شاهان

چون خودم میخوام بزارم شاهان بنظرم شاهان😁❤️

شاهان

شاهان

از دوتاش خیلی خوشم اومد
ولی من بودم شاهان میذاشتم 😍

شاهان

اریشاه با اروشا ست میشه

شاهان دیگه واقعا زیادشدع من بیرون شنیدم اوای قشنگی نداره

سوال های مرتبط

مامان الماس کوچولو💎 مامان الماس کوچولو💎 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته بیست‌وچهارم بارداری