مامانا بیاین یه نظری بدید راجب اسم آراد یا بردیا؟؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

جفتش قشنگه ولی بردیا خیلی قشنگه تر

اراد

آراد خیلی زیاد میزارن بردیا بهتره

حالا شما بگین آرتین یا امیرعلی؟😁
یه اسم پسرم بگین به امیرعلی بیاد توش امیر نداشته باشه فقط

بردیا

بردیا خوبه

بردیا

بردیا عشقههه

بردیا قشنگ تره،

بردیا ب باران بیشتر میاد

سوال های مرتبط

مامان روعید مامان روعید هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۹ ماهگی
مامان پسری مامان پسری ۸ ماهگی
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۳ ماهگی
مامان الیاس مامان الیاس ۱۰ ماهگی