۹ پاسخ

عزیزم اگزما بارداری احتمالا من تا هفته ۹ اینا داشتم رفتم دکتر گف اگزما بارداری

وای منم دو روزه اینطورم ازمایش دادم ببینم از انزیم کبد هست یانه....همین الانم هی دارم خودمو میخارونم😐

بله منم اینجور بودم از اول بارداری تا پایان ماه هفتم بعد از اون خدا بخواد خوب شدم

یه آزمایش انزیم های کبدی بده

حتما ازمایش بده انزیم کبدت بالا نباشه

وای منم اون طوری ام عکس بده

آیا چیزای گرم مثل خرما خوردی؟

برو دکتر شاید از کبدت باشه

قبلا آبله مرغون گرفتی؟
و این که بقیه اگه اینجوری نشدن پس ساس هم نیست
مورد بعدی احتمالا حرارت بدنته

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری