این بچه چرا اینجوری میکنه🫠🫠😗🫠🫠شیر نمیخورهههه

۵ پاسخ

چهار ماهه پسر من درست شیر نخورده😞

رفلاکس داره عزیزم بر دکتر علائمی که داره رو بهش بگو تا بدتر نشده بهش دارو بده

دختر منم نمیخوره خیلی اذیت می‌کنه🥲

از اول سه ماهگی تا الان گرفتارشم

انگاری همه بچها همینن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان دوقلوها🥰🥰 مامان دوقلوها🥰🥰 ۱۶ ماهگی
مامان 💛صوفیا💛 مامان 💛صوفیا💛 ۱۲ ماهگی
مامان آیماه🌙 مامان آیماه🌙 ۱۳ ماهگی