۶ پاسخ

پستونک یا شیشه میخوره؟؟؟

رفلاکس نداره؟

اعتصابه خواهر دختر من یک‌ماهه اینجوریه فقط تو خواب میخوره تو بیداری اصلا نمیخوره

بچه منم شیر نمیخوره این چیه که افتاده تو بچه ها شیر نمیخورن

حتما دندونه

اگه رفلاکس پنهان نداره..یا داره بازیگوشی می‌کنه. یا تازگی ها واکسن زده یا بخاطر دندون هست

سوال های مرتبط