۱۰ پاسخ

دقیقا

واااای منم اصلأ دهن باز نمیکنه

اره من پسرم الان چند روزه اصلا شیر نمیخوره لب ب غذا هم نمیزنه
30سی سی 4ساعتی ی بار میخوره🙂🙂

پسر من هر یکساعت یکبار شیر میخوره اصلا خواب نزاشته برام غذاهم میخوره

دقیقاً

وای دقیقا...باورم نمیشه تنها کارشون شیرخوردنو خابیدنه واسه هردوشون مقاومت میکنن

دختر منم دق میده تا ۶۰ تا رو بخوره🤦‍♀️همش شیشه رو با دستش هل میده عقب

اره واقعا چرا نمیدونم تو این واکسن ها چی هست که ۵۰ درصد مامانا درگیر شیر نخوردن هستن من که دوماه پسرم اعتصاب شیر کرده😢

من غذام نمیخوره😭💔

آره والا دقیقا تا گهواره رو باز میکنیم همش میگن شیر نمیخوره آدم می‌ترسه

سوال های مرتبط