۶ پاسخ

بله

اره عزیزم بهش میگند قهر شیر اگه رفلاکس یا مشکل داشته
اگه نداشته و یهو اینجوری شده بحران شیر ۵و۴ماهکی هست چون بازیگوش میشند اینجوریه بیشتر
برند شیرتا عوض کن صبور باش
تو خواب بیشتر شیر بده
مقدار شیر کم کن دفعات زیاد

تازه هرچی بزرگتر میشه بازیگوشتر میشن

من از دو ماهگی نمیخوره فقط تو خواب میخوره اونم باید روی پام باشه یه ساعت طول میکشه تا ۹۰ تا بخوره

من تو پنج ماهگی تازه شروع شده

بله من 🤌

سوال های مرتبط

مامان قند و نبات🧸🫧 مامان قند و نبات🧸🫧 ۱ سالگی