بله
اره عزیزم بهش میگند قهر شیر اگه رفلاکس یا مشکل داشته
اگه نداشته و یهو اینجوری شده بحران شیر ۵و۴ماهکی هست چون بازیگوش میشند اینجوریه بیشتر
برند شیرتا عوض کن صبور باش
تو خواب بیشتر شیر بده
مقدار شیر کم کن دفعات زیاد
تازه هرچی بزرگتر میشه بازیگوشتر میشن
من از دو ماهگی نمیخوره فقط تو خواب میخوره اونم باید روی پام باشه یه ساعت طول میکشه تا ۹۰ تا بخوره
من تو پنج ماهگی تازه شروع شده
بله من 🤌
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.