من بچم خوب غذاوشیر میخوره ولی خوابش واااای سرویس کرده منو
هنوزم نخوابیده ی چرت میزنه بیدار میزنه بیدار میشه😑 ☹️
بخاطر واکسن رفلاکس شون میزنہ بالا
من از دوماهگی درگیرم
بچه های کلا موجودات عجیبی هستن 🫠
من دخترم چه ۲ساعت شیر نخورده باشه چه چهار ساعت ۴الی۵دقیقع میخوره
من به درجه ای رسیدم که خودمو نفرین میکنم که ای کاش شیر خشکیش میکردم اللن جونم راحت بود
منم ب این نتیجه رسیدم بچه های جدید ایتجورشدن و حتما دلیلی داره
بچه های قدیم مگه بچه ای بود ک کلا شیرنخورع.اصننممیشد
🥲ای خواهر دست نزار رو دلم که خونه از ۳ماهگی درگیرم همینم
میخوان مارو اذیت کنن😅🤦♀️
شاید به خاطر کنجکاوی سنشون هست
دوست دارن همش اطراف رو ببینن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.