آره خدایی
بله عزیزم گرونش که کردن
حجمشم کم کردن👊🏻😐
آره دقیقا هرروز کم وکمترش میکنن
من فقط فک کردم حجم نان آلترا کم شده بگو همه اشون اینجورن
با سهمیه چغدر شده؟
خیلی حجمشون کمتر شده اره
از چی که نزدن عزیزم🙁 بابت همه چیز داریم پول بیشتر پرداخت میکنیم ولی حجم و کیفیت کمتر
واییئ دو واقعا شیرش خیلییییییییییییی کمه🤦
اره من ببلاک گیکوز میخرم همین جوریه 🥲
بله خدا لعنتشون کنه
تازه این بنفشه رو دربیاری کمتر هم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.