چقد تونازززی ماشاالله
آخه حر.و.م لقمه ها بچه چی داره دیس لایک میدید؟
مادرررررررررررر😘😘😘
بستنی اونو خورده
انگاری بستنی اونو خورده والا😂😂😍
بستنی متاسفانه بچه رو اسهال میکنه خدایی نکرده کم بده
خدایا رضایت از چشماش میباره😅😅😘😘😘
چ راضیم هست🤣🤣
البته ک دختر من خودشو کشت با بستنیش🤣🤣
اصلا مشخصه ک کیفشو کرده نوش جونت مهوا کوچولو😁😍
ای ننهههه😂زود نیست؟؟
نوش جونش پسرمنم خیلی دوست داره ولی فقط وانیلی دادم بهش در حد دو سه بار 😬😅😅
ای جان
بستنییی؟😁مجازه؟
بستنی مجازه منم بدم؟
نوش جونش😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.