۵ پاسخ

من هنوزم فقط زرده تنها میدم سفیده ندادم

یه جا خوندم بهتره تا یکسالگی سفیده ندین

سفیده میگن تا یه سالگی ندین
دکتر ب من گفت تا یه سالگی خداقل تا یازده ماهگی سفیده نده فقط زرده بموشون زرده جدا کن بذا اولین بار نصف زرده کافیه با یه قاشق کره باز شده مخلوط کن اگر صفته بچت نمیتونه قورت بده دوسه قاشق شیر خودتو بریز بده

اول باید زرده بدی

من از ۶ ماهگی سفیده دادم ۷ ماهگی زرده

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها ۱ سالگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق 🌰 مامان فندوق 🌰 ۱ سالگی
مامان سانیار مامان سانیار ۱ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان دیانا👼🏻🍓 مامان دیانا👼🏻🍓 ۲ سالگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی