سلااام بچه ها این ویفرا مضره؟

تصویر
۶ پاسخ

در کل نخوری بهتره
مواد نگهدارنده داره

بخور ولی میگن کاکائو زیاد خوردن باعث بیش فعالی بچه میشه

ن ضرر نداره اگه تلخم باشه

عزیزم بخور، برای چی ضرر داشته باشه؟

شیرینی کم بخور قند بارداری نگیری

بخور ولی کار هر روز نباشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه قلبم مامان پناه قلبم ۱۱ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری