دردای زایمان چطوریه ؟؟
از کی شروع میشه؟؟؟

۴ پاسخ

فک کن کمردردددددددددددددد شدیدددددددد
تا ۵.۴.سانت هی ول میکنه هی میگیره ولی از ی تایمی ب بعد هم درددااا زیاد میشه و هم ول نمیکنه دیگه
براخودت کیسه ابگرم ببر.خوبه

دردای زایمان مثل درد پریوده از من ۳۷هفته شروع شده کمر درد پادرد و زیر شکم و شکم درد داره اولش کم کم بعد خیلی شدید میشه دردش درحدی که نتونی بلند شی نتونی راه بری هروقت درحدی که نتونی کاری کنی دردت شدید شد وقتشه

منم ميترسم🥺🥺🥺

من الان تو۴۱هفته هستم بچه چهارمین هستش ولی هیچ دردی ندارم و دهانه رحمم بسته دکتراهم بستریم نمیکنن دیگه نمیدونم بخدا چکارکنم اینقدردمنوش گرم میخورم

سوال های مرتبط

مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان آرمین کوچولو مامان آرمین کوچولو ۸ ماهگی