۵ پاسخ

نه ربطی نداره
من بارداری اولم پوچ بود ولی ویار و حالت تهوع داشتم

بارداری پوچ یعنی کیسه بارداری تشکیل میشه اما جنین داخلش رشد نمیکنه

واسونوقلب بروبده به دلت بدنده تلقین هم نکن

بهش فکر نکن اصلا

نه عزیزم همه که ازاول علائم ندارن

سوال های مرتبط

مامان نازدونه مامان نازدونه ۶ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین هفته سی‌وهشتم بارداری