۶ پاسخ

برای من هیچ علامتی نداشت هیییچی

من سابقه داشتم هیچ علاعمی نداره ،من فقط سینه هام دردناک شده بود😔

هیچ علائمی نداره عزیزم بی خودی فکر نکن
من سر بارداری قبلیم آنقدر فکر و خیال کردم همون بلا سرم اومد

فکر نکن ب این چیزا

کیسه بارداری تشکیل میشه ولی جنین داخلش تشکیل نمیشه. به خونریزی میفتن و دفع میشه

من سابقه داشتم تاپیک قبلی هام بخون

سوال های مرتبط

مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری