خانما تا چندماهگی بچه رو گذاشتین تو آغوش سوئیسی؟

۶ پاسخ

من سفارش دادم برام دوختن بزرگه
پایینش هم بازکردم هنوز ازش استفاده میکنم

هنوز میذارم البته من سفارش دادم برام دوختن هفت هشت سانت از معمولیا بزرگتره

کوچیکه ولی همچنان میذارم

تا وقتی کل پاهاش در بیاد مخام بزارم😂😂😂

من هنوزم میزارم
تا زمانی قشنگ گردن بگیره و بچه خودشو بگیره میزارم
فکر کنم دیگ تا اخر همین سه ماهگی حدودا

کوچیک شده براش ولی میزارم بازم

سوال های مرتبط

مامان رستا ❤️🩷 مامان رستا ❤️🩷 ۶ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان پناه کوچولو🧿♥️ مامان پناه کوچولو🧿♥️ ۱۲ ماهگی
مامان پناه خانوم🩷 مامان پناه خانوم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان آراد🐣🩵 مامان آراد🐣🩵 ۱۱ ماهگی
مامان نینی قشنگم مامان نینی قشنگم ۸ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۹ ماهگی