۵ پاسخ

منصوره صافی

دوستان من دیروز پیش دکتر نیکپور بودم بهشون گفتم چرا رو آرمان اصرار دارین😄، گفت چون واسه سزارین اختیاری اونجا دستم بازه، لابی میکنم اجازه میگیرم، لاله و پیامبران اذیت میکنن و نمیزارن اختیاری سزارین کنیم
منشیشونم تمام وقت تلفنشو جواب میده

راه سختی در پیش داریم، بی خوابی، خستگی، درد و ....
اما یه خنده اش همه رو میشوره میبره
وقتی خوابن میشینیم نگاشون میکنیم دلمون تنگ میشه یادمون میره چقدر آتیش سوزوندن
الهی همشون موفق باشن

با دکتر اخلاق نجات اونجا زایمان داشتم عالی بوووووووودا

فاطمه نیکپور، منم لاله زایمان کردم با دکتر نیکپور
خیلی دکتر خوبیه واقعا، مهربون با حوصله کار بلد

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته بیستم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری