خانم ها توی مشهد کسی بیمارستان خوب میدونه

۱۰ پاسخ

بیمارستان مهر خوبه.خصوصیه

من خودم واسه تنبلی تخمدان جای خانم دکتر رفتم خوب شدم

من خودم جای انصاری زیاد رفتم دیر میاد خانم دکتر مکتب‌

من‌ خودم ۸۰درصد امام حسین میرم چون دکترمم باقی زاده هست فقط امام حسین میشینه
قیمتاشم من ازادشو پرسیدم طبیعی ۳۰تومن سزارین ۴۰ با بیمه درجریان نیستم
ویزیت دکترشم سیصدو خورده یه

بیمارستان امام حسین دکتر فاطمه باقی زاده گلاته خیلی خوبن
پاستورخوبه دکتر فریده انصاری

املبنین افتضاحه اصلا نرو

بیمارستان ۱۷ شهریور چجوریه

سینا فقط

بیمارستان ام‌البنین دوستم رفت خیلی بعد تعريف میکنه

بیمارستان املبنین خیلی عالیه ابجیم دوتا بچه هاشو اونجا بود معکرس فقط و فقط مخصوص بانوان هیچ مردی نیس

سوال های مرتبط

مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فرشته کوچولو💓 مامان فرشته کوچولو💓 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣🍃 مامان جوجه🐣🍃 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 هفته سی‌ام بارداری