جنسیت از رو پاپا من چی میتونه باشه

تصویر
۸ پاسخ

بنظرم پسره

دخترهه😍

فک کنم دختره

بنظرم دخمل

ی آزمایش هست تو آزمایش هایی ک میدی
فکر کنم اج پی بود

اگ اون بالای ۶ باشه میشه پسر
اگ پایین باشه میشه دختر مال منو دختر خالم پایین بود دختر داشتیم

میگن بتا کم باشه پسره

الکیه

دکتر توی سنو احتمال دختر بهم داد

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان منان مامان منان هفته بیستم بارداری
مامان دخترم💖 مامان دخترم💖 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فریدا مامان فریدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ویهان تودلیم💙 مامان ویهان تودلیم💙 هفته سی‌وششم بارداری