سونو وزن آخرین سونوئه؟؟
مهمه؟؟

۵ پاسخ

عزیزم تو دلیت چیه جنسیتش

من یدونه همون هفته های ۳۱،۳۲دادم

من یدونه ۳۲رفتم سونو وزن یدونم الان برا آخرین سونو نوشته دکتر برا۳۷هفته

والا قدیم که نمیدادن
آلان جندسالع اینو مد کردن

سونو آخری بین ۳۶ تا ۳۹ واسه بررسی موقعیت جنین برا انتخاب نوع زایمان ، موقعیت جفت ، وزن بچه ، مایع دورش و ... هست بنظرم سونوی مهمیه .

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان سیدصدرا🧚🏻‍♂️ مامان سیدصدرا🧚🏻‍♂️ ۱۳ ماهگی