خانما یهو ترشحم زیاد شدهه چرا تحرکیم نداشتم زیاد

۵ پاسخ

منم دارم ولی وقت دکتر رفتن ندارم

من اینجوری هستم رفتم دکتر اصلن اشکالی ندارع فقط لک ببینی نداشت باشی

منم چن روزه شدم نگران نباش

تو این هفته ها طبیعیه

تو بارداری طبیعیه اگه بو و خارش سوزش نداری

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری