و سلام بر روز اول تاخیر🤣✋️

تصویر
۱۱ پاسخ

دوست داری مثبت باشه؟!🥲😍

منم یک روز تاخیرم ماه قبلم همینطور شدم وای مدت پریودم کم بود

سلام بر بارداری😂

خوش به حالت عزیزم منکه اصلا به تاخیر نمیرسم بخوام امید وار شم

من روز پنجم تاخیرمه
دوروز پیش زدم حاله داشت گفتم چند روزم صبر کنم بعد بزنم

علایمی هم داری یا نه گلم

من سه روز مونده ولی لکه بینی دارم خیلی ناراحتم این ماه خیلی امید داشتم😢😢

علیک سلام منم بر روز اول تاخیر

منم میخوام بزنم

بیبی بزن

بی بی نزدی؟

سوال های مرتبط

✨𝕸𝖆𝖍𝖎🎀🤍 ✨𝕸𝖆𝖍𝖎🎀🤍 قصد بارداری
مامان نینیها مامان نینیها قصد بارداری
چشم رنگی👼 چشم رنگی👼 قصد بارداری
مامان بوشهری مامان بوشهری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دختری مامان دختری قصد بارداری
مامان 👑پویانم👑💙🧿 مامان 👑پویانم👑💙🧿 ۱ ماهگی