سلام بر روز سوم تاخیر 🫠

۸ پاسخ

فردا یه بی بی چک بزن

سلام از روز اول تاخیر

من 4 روز تاخیر دارم درد پریودی گاهی میگره ول میکنه هیچ امیدی ندارم

دقیقااااا منم سه روزه تاخیر دارممممم ولی بدون هیچ علایمی🥴

مثل منی منم 3روز تاخیر دارم🫶🏻🫂

بی بی چک بزن

تست بزنین

سلام بر روز دوم تاخیر و خوشحال ترین😘

سوال های مرتبط

چشم رنگی👼 چشم رنگی👼 قصد بارداری
✨𝕸𝖆𝖍𝖎🎀🤍 ✨𝕸𝖆𝖍𝖎🎀🤍 قصد بارداری
جانان 🩵🩷ivf جانان 🩵🩷ivf قصد بارداری
مامان اَبرا 🎀☁️ مامان اَبرا 🎀☁️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ارغوان والینا مامان ارغوان والینا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بوشهری مامان بوشهری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دختری مامان دختری قصد بارداری
مامان 👑پویانم👑💙🧿 مامان 👑پویانم👑💙🧿 ۱ ماهگی
مامان نینیها مامان نینیها قصد بارداری
بدون نام بدون نام قصد بارداری