۷ پاسخ

من ۳۱هفته و ۴روز ۱کیلو و ۸۰۰بود گفت عالیه

مامانا من چون شکمم کوچبکه تو این هفته خودم میخوام برم سنو برا وزنش باید تو این هفته وزنش چقد باشه؟

واسه منم ۳۱ هفته و ۴روز ۱۹۰۰ بود دکتر گفت عالیه

عالیه

خوبه منم این موقعه ها رفتم ۱۶۲۰ بود تو خیلی خوبه ماشالله

منم میخوام ۳۱هفته و ۵روز برم سونو؛از چت جی بی تی پرسیدم گفت اگه ۱۹۰۰باشه تو محدوده خوبیه😍 الهی شکر که نی نی شمام تو همین وضعیته😍😍

عالیه ماشالا

سوال های مرتبط