۶ پاسخ

سونو وزن دهی کی هست؟ تا کی وقت دارم که برم سونو؟ دکترم برام سونو ننوشته

منم این وزن بود بعد که هلنا به دنیا اومد شد ۳۸۵۰

عالیه عزیزم

عزیزم اینو داشته باش

تصویر

اره خوبه ماشاءالله
من تو ۳۵ هفته آنقدر بود

عالیه

سوال های مرتبط

مامان یلدا ونیلا مامان یلدا ونیلا هفته سی‌وششم بارداری