بنظرتون شکم من پایینه؟۳۱هفته و ۳روزم

تصویر
۷ پاسخ

ن. نبست

نه نیست .

بعضیا کلا فرم شکمشون همینه

ن اتفاقا بالاست

اشکالی نداره منم از ۳۲ هفته پایین بود همه گفتن ممکنه زودتر زایمان کنی ولی الان منتظرم زایمان کنم نمیکنم😐😂🤚

نه نیس

اره یکم

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرام💙💙 مامان پسرام💙💙 ۸ ماهگی
مامان باراناوپناه مامان باراناوپناه ۷ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان لاوین و کارن مامان لاوین و کارن ۱۰ ماهگی