کسی با کپسول اوابوست باردارشده؟

۱۶ پاسخ

من دو ماه مصرف کردم و نتیجه دیدم عزیزم برای تقویت تخمک عالیه اگر اسپرم همسرت خوب باشه حتما نتیجه میگیری

دکتر ب منم داده در کنارش زینک و فولید اسیدم داده
حالا خدا کنه جواب بگیرم

من تقریبا۳ماه خوردم بی تاثیر بود

اصلا یه درد نمیخوره منم قبلا یه دوره خوردم هیچی نشد دیگه مصرف نکردم

بیا پیوی با مدرک بهت ثابت میکنم
من ماه اولی ک مصرف کردم باردار شدم ولی متاسفانه..

نخور خاهرم فرتیل بگیر بخور

اگر از من میشنوی نخور منو دوستم دوتامون خوردیم تو ۶ هفته سونو ک رفتیم پوچ شده بود

منم استفاده کردم نتیجه نگرفتم

منم دو دوره استفاده کرده هیچ ک هیچ

من ولی شیمیایی شد

شاید برای تو تاثیر کنه بدن تا بدن فرق میکنه گلم

نخور من خوردم پوچ‌شد

منم خوردم تاثیر نکرد

من میخوردم ولی نمی‌دونم از اونه یا ن

من چندماه خوردم تاثیر نکرد برام

چی بگم

سوال های مرتبط

زهرا زهرا قصد بارداری
مامان شاه توت 💙 مامان شاه توت 💙 هفته ششم بارداری