سلام خانما کسی با قرص اوابوست باردارشده

۴ پاسخ

قرصش مکمله دیگه خوبه برای تقویت تخمک وعملکرد تخمدان وافزایش شانس تخمک‌گذاری و بارداری تجویز میشه که برای بعضیا جواب میده بعضیا کنارش قرص و آمپولم میزنن...

من خوردم دوماه نشد ماه سوم نخوردم الان 9 روز تاخیر دارم نمیدونم شدم یانه

دکتر براتون تجویز کرد؟ روزی چند تا میخوردید

من دو ماه بود که مصرف میکردم ده تا ازش مونده باردار شدم نمی‌دونم تاثیر اون بود یا نه ولی داروی خوبیه

سوال های مرتبط

مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان گل دختر مامان مامان گل دختر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته چهاردهم بارداری