۸ پاسخ

نبابا چ حساسیتی. من مارک مای بیبی سایز صفر استفاده میکنم

چند کیلوعه

مای بیبی هم قواره‌ش کوچیکتره هم جم و جور تره

نه عزیزم چرت میگن من دخترم وقتی سایز یک براش می‌بستم هم مای بیبی براش خریده بودم هم مولفیکس مای بیبی تموم شد مولفیکس بستم بعد دوباره مای بیبی بستم هیچی هم نشد

فکر نمیکنم عزیز به این سرعت بخواد حساسیت بده. من مای بیبی ۰ خریدم.

منم هر دوتاشو استفاده میکنم
مای بیبی یه کم کوچیکتر از مولفیکس.مای بیبی ۱ بگیر.وقتی مای بی بی کوچیک شد مولفیکس ببند

نه فکر نکنم ، من اول تا یکماهگی مای بیبی استفاده کردم بعد الان مولفیکس چیزیم نشده

مای بیبی بهترینه خو

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان ۱ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی