۶ پاسخ

سایز ۱ بگیر شیر خشک هم من دکترم میگفت به بچه نده از ۶ ماه به بعد بده حالا نمیدونم دیگه

من آپتامیل گرفتم و مای بی بی سایز ۱

مولفیکس 0 نداره منم محض احتیاط مارک مابیبی 0 خریدم یه بسته

مولفیکس اصلا سایز صفر نداره

1بگیر پوشک رو

من اپتامیل ۱ گرفتم و مولفیکس سایز ۱ گرفتم چون میگن صفر کوچیگه اگه وزنش خوبه ۱ بگیر

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی