سایز ۱ بگیر شیر خشک هم من دکترم میگفت به بچه نده از ۶ ماه به بعد بده حالا نمیدونم دیگه
من آپتامیل گرفتم و مای بی بی سایز ۱
مولفیکس 0 نداره منم محض احتیاط مارک مابیبی 0 خریدم یه بسته
مولفیکس اصلا سایز صفر نداره
1بگیر پوشک رو
من اپتامیل ۱ گرفتم و مولفیکس سایز ۱ گرفتم چون میگن صفر کوچیگه اگه وزنش خوبه ۱ بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.