۸ پاسخ

چهار بسته یک بگیر یکی دو
البته تعداد بالا بگیر بصرفه تره

منکه فعلا ۴بسته مای بی بی شماره یک گرفتم با ی بسته شماره دو

منک هنوز ۱میزنم

ب نظر من اگه میخوای تعداد زیاد بگیری دو و سه بخر ک بلاخره استفاده میشه ولی یک بعدا اگه لازم شد بخر

بنظرم صبر کن ببین به بچه میاد بعد

فک کنم حداقل تا یک ماهگیش باید سایز یک ببندی ۴ تا بسته حداقل یک بگیر

من‌ ۱تا ۳ از هرکدوم ۳ تا گرفتم

۱ بگیر یک بسته چند روز جوابگوعه

سوال های مرتبط

مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی