۶ پاسخ

معلوم نمیکنه ک

من الان بسته سومه پوشک ۴۰تایی سایز ۱ رو دارم استفاده میکنم اگه کم گرفتی بگیر بازم
سایز ۲ و۳ و ۴ هم از هرکدوم فعلا ۴تابسته خریدم

من از هر کدوم 4 تا گرفتم

سایز ۲ نگیر‌خیلی بزرگه برای نوزاد تازهومتولد شده
صفر بگیر واقعا جمعو جوره
حتی ۱ هم براشون یکم بزرگه

سایز یک دو تا سه بسته
سایز دو هم دو تا سه بسته کافیه

من اصلا نگرفتم‌جسه هر بچه تا بدنیا نیاد مشخص نمیکنه چی خوبه براش
من فقط از سیسمونی فروشی سایز نوزادی تازه متولد شده گرفتم از ۰ هم کمتره

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی