۸ پاسخ

آسیه جان کیی زایمانته؟؟

سایز یک تا ۵ کیلو هست من ۴تا چهل تایی گرفتم

بستگی به وزن بچه داره من سایز دو مای بی بی ۳ بسته مصرف کردم روش نوشته بود مناسب ۳ تا ۶ کیلو الان بچم ۵ کیلوعه دیگه داره بهش کوچیک میشه باید بزرگتر بگیرم سایز ۱ به نظرم یه بسته بگیر

صفر که اصلا نگیر
۱خوبه براشون تا چند وقت استفاده می‌کنه کم نگیر

صفر که اصلا نگیر
۱خوبه براشون تا چند وقت استفاده می‌کنه کم نگیر

من دو بسته یک گرفتم
۴ بسته دو ۴۴ تایی

واسه بچه من سایز ۱ هنوزم بزرگه

من که الان بسته سوم از سایز یک دارم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی