سایز یک 10 بسته 44 تایی دو نگیر سه بگیر
من 2تابسته 40تایی خریدم اولش خیلی جیش میکنن روزی7.8بارشایدم بیشتربایدعوض کنی صفراصلانخریدم
عزيزم سايز يك زود كوچيك ميشه يكي يكي بخر كه نمونه رو دستت
من فکنم حدود ۷٫۸ بسته ای استفاده شد
من ۲ بسته گرفتمفعلا
من بسته صفر و دو بسته یک گرفتم فعلا واسش
بسته های بیست و ۴ تایی فک کنم
۴ بسته کافیه ۴۴ تایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.