پوشک سایز ۱ چند بسته بگیرم خانوما

۷ پاسخ

سایز یک 10 بسته 44 تایی دو نگیر سه بگیر

من 2تابسته 40تایی خریدم اولش خیلی جیش میکنن روزی7.8بارشایدم بیشتربایدعوض کنی صفراصلانخریدم

عزيزم سايز يك زود كوچيك ميشه يكي يكي بخر كه نمونه رو دستت

من فکنم حدود ۷٫۸ بسته ای استفاده شد

من ۲ بسته گرفتم‌فعلا

من بسته صفر و دو بسته یک گرفتم فعلا واسش
بسته های بیست و ۴ تایی فک کنم

۴ بسته کافیه ۴۴ تایی

سوال های مرتبط

مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد