۵ پاسخ

من دخترم ۳۴۰۰ بود ۴ تا بسته ۴۰ تایی سایز یک مصرف کردم تا حالا
دیگه حس کردم کوچیکه چون جا می‌داشت رو پاهاش
دو شروع کردم تازگی ده تا دونه مصرف کردم از بسته سایز ۲

دو هفته اول بنظرم باید صفر ببندی چون زیر بند نافش قرار میگیره براخودت راحت تره یک بگیری هرچقدر زیر نافش ببندی به نافش میخوره

من از دوماهگیش ب بعد دو بستم

والا من پسرم وزنش موقع تولد3700بود تا الان 4تا بسته 40تایی مصرف کرده تااینجا

دختر من 2 هفته صفر مصرف کرد
یکماه و نیم سایز 1
یکماه تفریبا سایز 2
هر هفته هم معمولا یه بسته 40 تایی مصرف میکرد خصوصا اوایل چون اسهال داشت

سوال های مرتبط

مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی