من دخترم ۳۴۰۰ بود ۴ تا بسته ۴۰ تایی سایز یک مصرف کردم تا حالا
دیگه حس کردم کوچیکه چون جا میداشت رو پاهاش
دو شروع کردم تازگی ده تا دونه مصرف کردم از بسته سایز ۲
دو هفته اول بنظرم باید صفر ببندی چون زیر بند نافش قرار میگیره براخودت راحت تره یک بگیری هرچقدر زیر نافش ببندی به نافش میخوره
من از دوماهگیش ب بعد دو بستم
والا من پسرم وزنش موقع تولد3700بود تا الان 4تا بسته 40تایی مصرف کرده تااینجا
دختر من 2 هفته صفر مصرف کرد
یکماه و نیم سایز 1
یکماه تفریبا سایز 2
هر هفته هم معمولا یه بسته 40 تایی مصرف میکرد خصوصا اوایل چون اسهال داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.