۸ پاسخ

من ۴بسته ۱گرفتم _۶بسته ۲

منم ۱ بسته گرفتم ببینم حساسیت داره یا نه

من الان با دوستم ک تازه زایمان کرده داشتم حرف میزدم میگفت
سایز ۱ مای بیبی از سایز ۱ مولفیکس کوچک تره
یعنی حواسمون باید به اینام باشه خدااااا 😂

من ک هنوز نگرفتم ولی بنظرم مای بیبی بهترع از مولفیکس

من یک بسته صفر
2 بسته 1
3 بسته 2
1بسته 4
1 بسته 5
سایز 3 ندارم

من یک بسته گرفتم تا ببینم بچه بهش حساسیت میده یا نه ک بعد بیشتر میگیرم

یک و دو زیاد نگیر همون برای یه ماه چهار تا کافیه از یک و دو هر کدوم

همون یه دونه مولفیکس خوبع ببین به بدن بچت میسازه اگرحساسیت نداد بیشتر بخر

سوال های مرتبط

مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی