من ۴بسته ۱گرفتم _۶بسته ۲
منم ۱ بسته گرفتم ببینم حساسیت داره یا نه
من الان با دوستم ک تازه زایمان کرده داشتم حرف میزدم میگفت
سایز ۱ مای بیبی از سایز ۱ مولفیکس کوچک تره
یعنی حواسمون باید به اینام باشه خدااااا 😂
من ک هنوز نگرفتم ولی بنظرم مای بیبی بهترع از مولفیکس
من یک بسته صفر
2 بسته 1
3 بسته 2
1بسته 4
1 بسته 5
سایز 3 ندارم
من یک بسته گرفتم تا ببینم بچه بهش حساسیت میده یا نه ک بعد بیشتر میگیرم
یک و دو زیاد نگیر همون برای یه ماه چهار تا کافیه از یک و دو هر کدوم
همون یه دونه مولفیکس خوبع ببین به بدن بچت میسازه اگرحساسیت نداد بیشتر بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.