بستگي به وزن بچه داره هرموقعه لازمت شد ميگيري الكي نگير
منم فلن دوبسته یک خریدم از هر سایزی دو بسته خریدم
کمه دو تا بسته تا الان من یک بسته کوچیک ۲۰ تایی و دو تا ۴۰ تایی مصرف کردم
چند گرفتین
والا من هنوز دارم سایز یک میبندم
تا الانم ۱۰ بسته سایز یک استفاده کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.