۵ پاسخ

بستگي به وزن بچه داره هرموقعه لازمت شد ميگيري الكي نگير

منم فلن دوبسته یک خریدم از هر سایزی دو بسته خریدم

کمه دو تا بسته تا الان من یک بسته کوچیک ۲۰ تایی و دو تا ۴۰ تایی مصرف کردم

چند گرفتین

والا من هنوز دارم سایز یک میبندم
تا الانم ۱۰ بسته سایز یک استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو🥹 مامان مامان کوچولو🥹 ۲ ماهگی