۹ پاسخ

بستگى به جثه بچه داره من تا ٢٠ روزگى استفاده شد

مال من فک کنم 25روزگی دیگ نبستم چون تنگ میشد برایش

یک زیاد استفاده نمیشه من تا25روزگی استفاده کردم بعدش دو پوشیدم

من بیست روز استفاده کردم

تا ۵ کیلو شه

سایز یک تا۵کیلویی هست

برا دختر من ک تا یک ماهگی اندازش بود
تا چهل روزگی هم یک بستم ولی خو دیگه خیلی رد مینداخت و کوچیک شده بود

برای من تا ۳۰ روزگی اندازه بود
چون یه کم زیاد خریده بودم تا ۴۰ روزگی استفاده کردیم

بستگی ب وزن بچت داره
الان دخترت چند کیلو

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو🥹 مامان مامان کوچولو🥹 ۲ ماهگی
مامان دُردونِه🧸 مامان دُردونِه🧸 ۶ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی