تا ۵ کیلویی
من تا حدود یه ماهگی اینطورا استفاده کردم
روی بسته نوشته فکرکنم از سه و نیم تا پنج کیلو وزن بچت نگاه کن.یه وقتایی میبینی پاش اذیت میشه بهتره سایز بزرگتر بگیری براش
بستگی به هر بچه ای داره من هنوز دارم سایز یک میبندم
من کلا یه بسته استفاده کردم دو سه تا هم از بسته موند چون تعدادش بالاس و بچه به خاطر آغوز زود وزن میگیره سایز دو رو دو سه بار خریدم
بستگی ب وزن نینی داره. ولی من امروز ی ماه شدم تا الان یک میبستم. این سری دو میگیرم
عزیزم بستگی به وزن بچت داره
بچه داداشم تا ۳ ماهگی سایزش ۱ بود
ولی بچه جاریم کلا یه بسته سایز یک براش بست دیگه رفت سایز ۲ به بالا
بستگی به وزن بچه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.