پوشک شماره ۰ گرفتم بنظرتون ۱ بگیرم یا همون ۰ خوبه

۴ پاسخ

من ۱‌ گرفتم

من بچم ۳ و ۲۷۰ بود ۰ گرفتم انقدر پاهاشو تکون میده ک پوشک از پاش میاد پایین تر و بیرون میزنه ۱ خب صدرصد ی مقدار هم بزرگ تره برای بچه من مناسب نبود ولی هم ۰ هم ۱ گرفتم بردم بیمارستان

منم صفر گرفتم شک دارم

صفر اصلا نگیر پاهای بچه اذیت میشه اگ دور از جون نارس لازمه میشه وگرنه اصلا لازم نمیشه

سوال های مرتبط