من ۱ گرفتم
من بچم ۳ و ۲۷۰ بود ۰ گرفتم انقدر پاهاشو تکون میده ک پوشک از پاش میاد پایین تر و بیرون میزنه ۱ خب صدرصد ی مقدار هم بزرگ تره برای بچه من مناسب نبود ولی هم ۰ هم ۱ گرفتم بردم بیمارستان
منم صفر گرفتم شک دارم
صفر اصلا نگیر پاهای بچه اذیت میشه اگ دور از جون نارس لازمه میشه وگرنه اصلا لازم نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.