بعد ز سونو وزن. دیگه سونو داریم ک بریم یا ن؟؟

۲ پاسخ

اگ مشکل خاصی نداشته باشی ک نه

اونا ک تو ۴۰ هفته زایمان نمیکنن واسه قلب و بررسی وضعیت هم ی سونو میرن ک الان اسمش یدم نیس
من پسر اولم اینطور بود اونم انجام دادم
۴۰ هفته و ۳ روز سزارین شدم اخرش

نچ فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان 🎀فینگیلی🎀 مامان 🎀فینگیلی🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری