مامانا بعد سونو وزن مگه سونو داریم باز؟؟

۵ پاسخ

واسه منم تا ۱۰ رو پیش بریچ بود دیروز سفالیک شده بود🥲

برا من بریچ بود گفت دوباره برو ببینیم تو چ وضعیته بچه فردا میرم سنو ببینم سفالیک شده یان

من سونو بیوفیزکال دادم

من فردا دارم سونو بیوفیزیکال
فکر کنم وزن و همه چیز رو بررسی میکنن

دکتر به من گفت ۳۲ هفته هم باز برم سنو نمی‌دونم دیگه

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی