بعد سونو رشد چند تا سونو داریم باز

۲ پاسخ

من امروز دکترم برای جفتم دوباره سونو کرد گفت جفتم رفته بالا هماتومم خوب شده.استراحت نسبی میتونم داشته باشم به احتمال زیاد زایمانم طبیعیه

شاید تکرار بشع همون سونو چون اگ مشکلی نباشع دیگع سونو نیست توبارداری..یکیم اخر برای اینکه موقعیت بچه رو بفهمن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه 😍👼🤰 مامان پناه 😍👼🤰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد