سونو رشد رو تا چند هفته وقت داریم انجام بدیم ؟

۱۰ پاسخ

من ۲۸هفته رفتم عزیزم

از ۲۸ تا ۳۲ ولی زود نرو بهت استرس میدن

دکتر برای من ۳۰ هفته ۵ روز نوشت که هفته بعد شنبه میشه

تا 32 ولی 30 بری بهتره چون زمان بیشتری داری برای کمبود وزن نی‌نی

من تو ۳۳ هفته رفتم

من ۲۹بود رفتم گفت وزنش کمه
دکترم لیدی میل داد
گفت دو هفته دیگه بیا برا سونو دوباره

از ۲۸تا ۳۲

تا 32هفته

۳۰ یا ۳۲ هفته،که اگه یه زمانی رشد بچه کم بود با راهنمایی دکتر بتونیم کنترلش کنیم و خوب وزن بگیره.

از 28تا32

سوال های مرتبط

مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌وهشتم بارداری