من ۲۸هفته رفتم عزیزم
از ۲۸ تا ۳۲ ولی زود نرو بهت استرس میدن
دکتر برای من ۳۰ هفته ۵ روز نوشت که هفته بعد شنبه میشه
تا 32 ولی 30 بری بهتره چون زمان بیشتری داری برای کمبود وزن نینی
من تو ۳۳ هفته رفتم
من ۲۹بود رفتم گفت وزنش کمه
دکترم لیدی میل داد
گفت دو هفته دیگه بیا برا سونو دوباره
از ۲۸تا ۳۲
تا 32هفته
۳۰ یا ۳۲ هفته،که اگه یه زمانی رشد بچه کم بود با راهنمایی دکتر بتونیم کنترلش کنیم و خوب وزن بگیره.
از 28تا32
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.