خانوما بنظرتون اسم پسر یارا قشنگتره یا تیام؟؟؟

۱۱ پاسخ

سلام عزیزم به به مبارکه بسلامته پس معلوم شد نی نی گل پسره،سونو انومالی رفتین؟

یارا

من میخوام تیام بزارم

تیام.

یارا

یارارو واقعا من فکر میکردم اسم دختره اینجا تو گهواره فهمیدم پسرونه هم هست

دخترونس

تیام قشنگ تره یارا دخترونه هم هست

تیام 🥰

یارا هم پسره هم دختر.. بنظرم تیام قشنگتره. اگر هم خانواده یارا میخوای یاور و باور و دیار هم قشنگن

یارا

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها💙🩵 مامان دوقلوها💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهی چوکولو 💙 مامان ماهی چوکولو 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری